torsdag 26 juni 2008

and when i lose myself i think of you

Det var riktigt segt att gå upp i morse beroende på att jag somnade på tok för sent igår. Jobbdagen gick bra även om det startade helt fel med att jag missade bussen och kom till jobbet en halvtimme senare än planerat. Men dagen gick alltså bra, jag börjar bli en hejare på att fakturera om jag får säga det själv. Jag känner dock att jag inte riktigt hänger med i snacket på lunchrasterna och dylika gemensamma pauser, samtalsämnet idag handlade om barnuppfostran så jag hade inte så mycket att bidra med i diskussionen. Annars brukar det vara värmepumpar och solfångare som är de hetaste ämnena och där är jag ännu mer vilsen. Jag kanske borde lagt en kommentar i barnsnacket idag ändå så att folket inte tror att jag är stum.

Ikväll är det träning, jag tror inte att jag ska delta dock. Min hals är fortfarande allt annat än bra och jag vill inte riskera att ligga sjuk i ett tält på Arvika nästa vecka. På tal om Arvika så hade jag och Elin pepp igår. Det blev både pizza och bra musik, så det ska vara om du frågar mig. Om en vecka är vi där!

3 kommentarer:

Elin Ternander sa...

haha alltså tokio hotel <3 hehe.
och barnuppfostran trodde jag var ditt starka ämne, tant som du är ;)
omenveckaomenveckaomenvecka! :D:D

karin. sa...

den är grüm. tsss, jag väntar bara på att bull-bak eller hur man stryker en skjorta på bästa sätt ska komma upp, där kommer jag ha nåt att säga till om! :D

Elin sa...

åh jasså lyssnar du på Tokio Hotel ? ;)