tisdag 17 juni 2008

dgoif, shalalala

Jag kom nyss hem från Ramnavallen där jag skådat en fotbollsmatch, en mycket trevlig sådan. I alla fall om man är Dalsjöforsare. Dagen till ära hade jag på mig våra mycket vackra gråa dalsjöforströjor med vit krage. Detta fick jag höra ett antal gånger. Men, vi vann alltså och jag kan inte säga annat än att det var rättvist även om Byttorp hade bra tryck ett tag.

Jag fick reda på min uppkörningstid idag, det känns väldigt fint måste jag säga. Jobbdagen bjöd på smått och gott, jag blev till exempel överlycklig över att ha klarat av och göra en faktura helt på egen hand. Vissa glädjs av det lilla. Annars finns det nog inte speciellt mycket intressant att förtälja. Ha det bra alla, för det tänker jag ha.

3 kommentarer:

Elin Ternander sa...

åh grattis till vinsten :)

karin. sa...

tack tack :)inte för att jag var med men ändå ;)

Anonym sa...

Karin nu kommer jag hålla tummarna tills den dagen som du ringer och säger att du äntligen har ditt körkort. Lycka till bästis! Kram