söndag 29 juni 2008

and nothing can hold me back from you

Jaha, en än gång sitter man här och funderar på vad man ska göra det dagen. Visserligen har jag lovat min syster att ta hand om tvättkorgen som nu har nått sin maxgräns, det vore kanske bra också att tvätta lite kläder så att jag inte står med panik på onsdag kväll. Jag har märkt att det inte är speciellt många av mina vänner som vet hur tvättmaskinen fungerar, jag borde kanske vara lite stolt över att jag har den kunskapen? Sedan har vi ju en trevlig disk i köket som bara står och väntar på mig. Usch, man borde kanske uppskatta sina föräldrars arbete i hemmet lite mer.

Annars är jag ganska sugen på en Kent-dag. Så får det bli.

6 kommentarer:

Elin Ternander sa...

'och funderar på vad man ska göra det dagen'.
haha <3

karin. sa...

ahmen, som om du aldrig skriver fel? hm.

Elin Ternander sa...

det sa jag inte?

karin. sa...

hm. iof inte. nåja, även de bästa kan göra fel.

Anonym sa...

men karin vad ser jag? lyssnar du på tokio htel? och chris brown det är väl inte din musikstil? haha

karin. sa...

haha, lilla harris. man kan ju göra undantag för vissa låtar ;)