fredag 20 juni 2008

midsommar/födelsedag

Jag känner mig nästan äckligt duktig. Helt på eget initiativ drog jag med mig min mor och tränade spinning, på midsommarafton! Visserligen kunde jag inte fullföra hela träningspasset, dels på grund av bristande ork men framför allt för det obeskrivliga värken jag har i min rumpa sen onsdagens pass. Det är en farlig sport det där, man vet ju inte vad som kan hända.

Idag är det midsommarafton, men det är inte bara det som händer idag. Mia Zachrisson fyller arton år idag och jag vill egentligen bara säga ett jättestort grattis och mängder av tack för att du är en fantastisk vän. Jag hoppas dessutom att du inte har glömt våran överrenskommelse beträffande en kväll i början på augusti. Hur som helst så ska jag besöka just Mia ikväll för att fira hennes födelsedag och midsommar.

Det var allt jag hade att rapportera.
Karin Ingemarson, midsommarafton.

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK så jättemycket karin! :D
jag har inte glömt överenskommelsen ;) jag är pepp!