tisdag 10 juni 2008

och jag var ingen

Det var längesedan det dök upp ett någorlunda seriöst och långt inlägg från min sida. Stor brist på tid och ork är förmodligen den störst bidragande faktorn till detta. Årets sommarjobb har nu inletts och tisdag innebar dag två på SP. Jag låter säkert störd när jag säger att jag verkligen tycker om mitt jobb. Jag är dock lite nervös eftersom jag kommer få jobba tre veckor utan min mor och det då är meningen att jag ska ta över vissa uppgifter som hon har i sitt arbete. Men jag har ju som sagt två veckor kvar på mig att lära mig allt.

Imorgon åker två personer i min vänskapskrets till Hultsfred, Mia åkte i söndags. Det hade ju inte varit helt fel att åka med och jag funderade länge och väl. Det känns dock fortfarande tråkigt men jag får trösta mig med att det ska regna hela helgen. Det börjar närma sig teoriprov, jag är nervös måste jag erkänna. Kuggar jag det här så lär jag begrava mig i min säng resten av sommaren.

jag vill bara passa på att be om ursäkt såhär på slutet.

1 kommentar:

Anonym sa...

fan va bra du har blivit på o skriva. (feltolkning: du var dålig innan.)