lördag 21 juni 2008

midsommardagen

Jag känner mig nästan tvungen att skriva ett inlägg om gårdagen och ni ska veta att det är en riktig kraftansträngning från min sida. Jag hade inga större förhoppningar på gårdagen om jag ska vara ärlig, men som tur var så blev det ju kanon. Jag mådde nästan oförskämt bra tror jag, vilket ni har sett redan från gårdagens inlägg. Folket var otroligt trevligt och ja, allting stämde. Jag var dock helt död runt tolvtiden och beslutade därför att sova hos Mia. Vi gick inte och la oss innan halv femtiden och jag imponeras av mig själv att jag lyckades somna i en säng som vibrerade av Mias snarkningar. Men hon är söt. Hursomhelst, en mycket bra afton. En liten hyllning till Jasmine som var otroligt bra.

Nu ska jag gå ut och gå, i blåsten. Upp till sjön när jag tänker efter. Jag behöver Lina. Kom hit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, midsommar var riktigt bra! Och man kan inte må oförskämt bra, det är ALDRIG oförskämt att må bra - det är en rättighet! Nästan en skyldighet med tycker jag, haha :D DU var otroligt bra! Jag förespråkar mer häng med dig på nästa fest ;)

karin. sa...

haha, du har en poäng där :) det var nog mest ett sätt att bara beskriva hur bra jag mådde. hihi, det är självklart :)