tisdag 3 juni 2008

men jag älskar dig nu

Kvällen igår blev, som väntat, mycket trevlig även om långt ifrån alla i SP06L deltog. Ganska dålig stil kan jag tycka, även om det fanns de som hade bra anledningar. Det blev i alla fall grillning, badning samt annat trevligt. Tack till er som var där. Eftersom vi var i Frufällan och Mia bor på samma ort så var det en måste att träffa henne en stund. Vi hängde nere vid sjön och hade lite deeptalk. Hon är ju ganska bra den där tjejen. Dagen nådde sin absoluta topp när Lina ringde och berättade att hon fixat biljetter till Coldplay i Globen i september, det lär ju blir äckligt bra.

Idag är det skola och träning som gäller. Har hela tre lektioner idag faktiskt, de flesta kommer bestå av betygssamtal och film men efter vad ryktet säger ska kommer vi avsluta dagen med en idrottslektion där kubb och andra sällskapsspel står på schemat. Blir högst intressant att se hur träningen ikväll kommer att arta sig då min fot är stukad och helt blå för tillfället. Men, jag är väl bara klen som vanligt. Länge leve tejpen säger jag och avslutar inlägget med ett leende.

även om jag vet att jag måste glömma dig..

2 kommentarer:

Anonym sa...

min anledning var att jag inte hade råd att ta bussen ut dit (har inget fritidskort), frågan är om det är en bra anledning :)

karin. sa...

haha, det är en bra anledning elin :) jag syftade nog mest på personerna av det andra könet ^^