söndag 29 juni 2008

Bee-men, A-men

Klockan har passerat midnatt och jag kände att det var dags att skriva en dygnsprognos, dvs vad jag har sysselsatt mig med de senaste 24 timmarna. Eftersom mitt minne är bra men kort så tänkte jag uppdatera er med vad som hänt idag innan jag glömmer. Vi hade match med a-laget idag, vi vann. Ganska otroligt kan man tycka med tanke på att våran skadelista var längre än den över alla inlämningar och prov jag gjorde under årskurs två. Jag hade sedan länge planerat att gå ut idag men när det väl närmade sig kvällen så kände jag mig inte alls sugen. Istället blev det film med mina systrar, vi såg The Bee Movie, den kan verkligen rekommenderas. Det var nog längesedan jag skrattade så mycket. Annars hade inte hänt speciellt mycket idag.

Igår kväll träffade jag Lina. Vi gjorde en kort visit i stan men begav oss sedan till Hulta och McDonald's. Där plockade vi helt oplanerat upp Elin som jobbade och gick sedan till Hässleholmen för att titta på film och ha det allmänt slappt. Mindre slappt blev det lite senare då jag och Elin i princip var tvungna att springa ner till stan för att jag skulle hinna med min buss. Ganska tråkigt inlägg det här kände jag men som sagt klockan är över tolv och då ska man inte vara alldeles pigg i hjärnan.

Tack för mig.

Inga kommentarer: