fredag 27 februari 2009

you need to whisper gently in my ears,

Jag vaknade för en stund sen efter att ha sovit i två timmar. Det var skönt. Dagen i övrigt har varit ganska så bra. Hade svenska där jag faktiskt fick en del gjort på min inlämning. Dock upptäckte jag att hela mitt iTunes hade raderats, kul att jag hade typ 3500 spår där i. Hade sedan mitt efterlängtade religionsprov. Hur det gick kan jag inte svara på, men jag hoppas väl på vg i alla fall. Efter skolan skulle jag och Linn på möte på Navet för att få lite hjälp till vårt projektarbete. Och trevligare människor får man nog leta efter, så otroligt hjälpsamma. Jag och Linn gick i alla fall där ifrån vid halv fyra bärandes på varsin gigantiskt svart sopsäck innehållande två banandräkter eftersom Linn har fått får sig att vi ska klä ut oss till bananer på måndag när vi besöker skolan igen. Naturligvis har hon hunnit med att berätta om idén för vå handledare (aka Roger) som flinade och sa att det var en jättebra idé. Jag provade denna dräkt innan, och jag kanske inte passade helt klockrent som banan. Min mor däremot var en höjdare! Nåja, vi får väl se hur det blir med bananandet.


För övrigt ser helgen kanske så uppbokad ut. Ikväll ska jag ta det lugnt dock. Imorgon ska jag plugga under dagen och sen har vi match på arenen vid fem. Efter den blir det Rockborgen och Defiant Age. Sen blir det väl umgänge på någon slags nivå efter det. På söndag ska vi till kyrkan med min religionsgrupp på förmiddagen och på eftermiddagen/kvällen blir det Skene där jag förmodligen ska sova hos Linn för att hinna så mycket som möjligt med projektarbetet. Så det var min helg det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

ja de var verkligen trevliga :D

hahaha testade du dem?:P
du! vi kommer såååååå äga!

Anonym sa...

ja de var verkligen trevliga :D

hahaha testade du dem?:P
du! vi kommer såååååå äga!

Anonym sa...

hmm kom det 2?.. ojsi

karin. sa...

haha nja! den är väldigt stor till mig så vi får väl se...

Elin sa...

Jag fattar inte hur du kunde sitta där helt lugnt i klassrummet när du upptäckte det där med iTunes! :D hade det var jag hade jag fått ett jävla ryck asså :S :P

karin. sa...

jadu, det var fan inte långt ifrån ett vredesutbrott! det kom sen i efterhand :P