onsdag 20 maj 2009

en lång fotbollsdag,

Jag är äntligen hemma efter en lång lång dag. Den har till stora delar, eller egentligen bara, bestått utav fotboll. Idag gick nämligen Arenakampen av stapeln och Lina, Linn och jag var med och försvarade Bäckängs färger. Det visade sig gå vägen, och för andra gången i rad stod vår skola som segrare. På grund av match i Svenska Cupen med laget så kunde jag tyvärr inte vara med i finalen, vilket var väldigt tråkigt. Men det verkar ju som om de klarade sig galant ändå. Vid fyra-tiden gick avfärden mot Värnamo och den matchen drar vi ett streck över så fort som det bara går.

Nu är det långhelg som gäller, inte så mycket ledighet ändå då min morgondag ser rätt så uppbokad ut. Vid elva ska jag träffa moster och prova balklänningen (!) och sedan är det träning och match med United som gäller. Förhoppningsvis hinner jag träffa Mia en stund också.

Nu blev det ett såntdär tråkigt inlägg om min dag i alla fall, men jag har väl förmodligen inte så mycket mer rapportera.

På återseende.

1 kommentar:

Elin sa...

du var bra fast du inte var med i finalen :)