lördag 30 maj 2009

i ditt bröst finns en kuslig maskin,

En dygnsrapport är nog på sin plats kände jag. Igår kväll vankades alltså bal för Teknis, och en bal var det vill jag lova. Jag överdriver inte när jag säger att de chockade en efter en, så fantastiskt fint var det! Jag överdriver inte heller när jag säger att jag helt ärligt hade ont i mitt avtryckarfinger efteråt. Jag kan dock inte delge mig några bilder ännu då jag fick låna kameran av en god vän som tyvärr inte är hemma i helgen, och då hon har sladden till datorn hemma hos sig.

Idag har solen strålat vilket ger med sig ett automatiskt gott humör. Jag var en sväng i Fristad då min syster har varit med och arrangerat en festival som pågick idag. Jag är så stolt över henne! Tänk om man hade det engagemanget och den glöden, ja då hade man kommit långt. Ikväll var det även Robinson-final och jag är så besviken, varken Anna eller Jarmo vann.

En liten bränna har dagen medfört, så jag är nöjd!

Inga kommentarer: