söndag 3 maj 2009

the small cookie bakers,

Jag sitter just nu i sängen och försöker med alla medel få bort den feber som kom smygande igår kväll efter att jag kom hem från matchen. Det går dock inget vidare, utan det känns snarare som om kroppstemperaturen går uppåt. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk just nu. Tur att jag numera är ledig på måndagar så att jag har morgondagen att kurera mig på också.

Idag har jag sysselsatt mig med något som verkligen inte inträffar ofta. Min äldsta syster kom hit vid tolvtiden då vi bestämt oss för att baka. Jag är, som bekant för de flesta av mina vänner, ingen fena i köket och framför allt inte när det gäller bakning. Ett dåligt tålamod och en usel finmotorik brukar vara de främst bidragande orsakerna till detta. Jag brukar vara den där som läser receptet och provsmakar smet. Hur som helst så blev resultatet strålande! Jag tror inte att någon av mina bak-veteraner till vänner hade presterat bättre än mig idag, och då hade jag feber! Så det så.

Nu ska jag återgå till Youtube. En fantastisk uppfinning för övrigt.
På återseende.

2 kommentarer:

Erica sa...

vad läcker din layout har blivit, du får ta och visa hur du fixa den :)

Maria sa...

Det är hennes finfina syster (jag, haha) som har gjort den så hon vet inte hur det gick till... =)