torsdag 7 maj 2009

resursdag och uteblivet plugg,

Jag vet att jag har pratat om det innan, och att det finns risk för att det börjar bli lite tjatigt. Men min självdiciplin, vart är den egentligen? Jag har två inlämningar tills imorgon och ingen av dem är klara. Essän som jag hade planerat att arbeta med hela dagen, vad har hänt med den? En ynka sida har jag tragglat ihop med lite lösa stycken här och var som totalt saknar sammanhang. Nåväl, jag har i alla fall ringt ett jobbsamtal som jag har dragit mig för i flera dagar så något har jag åstadkommit under dagen i alla fall.

Jag är dessutom lite besviken på min engelskalärare. Han har inte skickat ett svar till det fina mejl jag sände honom igår. (Jag skrev det till och med på engelska för att imponera). Han är väl sur över att jag skickade in mitt arbete två veckor för sent. (oohps!).

Ikväll är det träning, och det ska bli roligt.
Om det inte hade regnat. Blir nog fram med understället denna afton.

På återseende.

1 kommentar:

Elin sa...

Nej du.. denna självdisciplin, vart fan tog den vägen? Man hade ändå lite på högstadiet. men nu? VA I HELVETE? :(