fredag 22 maj 2009

i'm sitting here all by myself,

Jag tror att jag är en nittonåring som sitter hemma med sina föräldrar ovanligt mycket. Troligvis beroende på att jag inte tycker om att festa varje helg, eller att jag har stora svårigheter med att åka buss = jag måste ta bilen om jag ska någonstans = en dyr affär för mor och far/ingen alkohol. Ikväll har jag åtminstone anledning att sitta hemma. Jag känner mig jäkligt hängig med en skavande hals och stora andningssvårigheter. Kanske är det pollen, kanske är det en vanlig förkyldning, vad vet jag? Hur som helst gör jag allt som står i min makt för att det hela inte ska bryta ut ännu mer utan att jag kan delta i morgondagens match samt lagfest.

Fredagen har för övrigt varit ganska effektiv. Vid elva åkte jag och mor till staden och inhandlade mängder av saker till balen och studenten. Vi besökte även Textilhögskolan där jag provade min balklänning som nu i princip är färdig. Och jag är nöjd! Det blev så mycket bättre än jag hade kunnat drömma om. En väldigt enkel klänning, men den är jag. Om en klänning nu kan bli jag...? Jag sitter och väger lite på om jag ska lägga ut en bild på bloggen eller om jag helt enkelt ska vänta till den 10 juni.

Jag säger som Ron Stoppable; Boooyah!

2 kommentarer:

MR sa...

tycker du spar det tills den tioende =)

Hanna sa...

håller med syrran :) o jag hoppas att du inte blir sjuuuk!