söndag 10 maj 2009

you're all over me now,

Det har varit en bra söndag. Det verkar inte som att magsjukan bröt ut ordentligt på mig som den dessvärre gjorde på min mor. Vi har konstaterat att det måste varit något med maten vi åt i fredags kväll. Idag träffade jag äntligen Mia! 9 veckor är en lång tid så det var ett mycket kärt återseende. Vi snackade om allt möjligt och såg Filmen som jag har velat visa henne. Och hon blev lika förälskad i den som jag. Jag fick en supersnygg sjal av henne som hon hade köpt i USA, den kommer nog att missbrukas en del skulle jag tro. Spelade även match med United ikväll. För tredje matchen i rad spelade vi oavgjort, mycket orättvist eftersom vi hade stora delar av matchen och de hade ett ordentligt anfall som det turligt nog gjorde mål på. Men vi kommer igen! Det var riktigt roligt att spela i alla fall.

Imorgon är en ledig dag (bortsett från morgonträningen) men jag har ett fullspäckat schema ändå. Min moster besöker staden och jag ska prova min balklänning och lite sådär, ska bli jättekul att få se tyget och så! Senare på dagen ska jag på min jobbintervju också, jag är lite nervös men det ska nog gå bra.

Nu ska jag äta och sedan en promenad med Jossan och Macks!

På återseende!

3 kommentarer:

mia sa...

Åh det var riktigt härligt att träffa dig igen! Du är bäääst :)

mia sa...

åhåhåh rubriken, nu såg jag den :) :*

karin. sa...

haha! du fastnat min vän :)