torsdag 28 maj 2009

you know that i could use somebody,

Skolan blir bara mer och mer trevlig nuförtiden (även om dagen började med ett dödens hörförståelsetest i engelska). Vi hade information om studenten och fick sjunga studentsången och sådär, det blev lite känsla i magen måste jag erkänna. Thomas Bodström besökte även Bäckäng för att prata om valet till Europaparlamentet. Det var bra och Roger var stolt som en tupp och då är vi alla nöjda. Att få se vår lärare som ligger oss så varmt om hjärtat springa runt i aulan var även det en fröjd för ögat. Ikväll är det träning, dock inte för mig eftersom förkylningen fortfarande bråkar med mig en hel del. Får se om jag tar en promenad förbi och säger hej i alla fall.

Imorgon är det bal för Teknis! Jag kommer att vara längst fram med kameran i högsta hugg! Det ska bli otroligt kul att se alla kändisar i sina fina utstyrslar. Antar dock att nervositeten inför vår bal om två veckor kommer att öka markant.

Igår skickade en klasskamrat till mig lite låtar med Kings Of Leon, ett band som jag tydligen totalt hade missat enligt henne. Och hon hade rätt! Use Somebody bör alla lyssna in!

Inga kommentarer: