söndag 24 maj 2009

match och lagfest,

Trots att jag hade förkyldning, var på dåligt humör och var tvungen att stressa som en idiot hela dagen, så var det en jäkligt bra lördag. A-laget mötte Eskilstuna på Gårdavallen och i sedvanlig ordning skådade jag matchen från bänken. Matchen slutade 1-1 vilket nog var ett ganska rättvist resultat. Inga spelminuter för min del denna gången heller. Sedan stod lagfest på schemat och därmed inkilning av våra nya bekantskaper. Jag som planerat en tidig hemfärd vid elva-tolv landade till sist hemma hos Fanny vid tre-tiden efter att även ha hunnit med ett krogbesök. Det var hur som helst en bra kväll!

Fina flickor på lagfest

4 kommentarer:

sophia J. Wennersten sa...

En mycket söt Melissa!

Maria sa...

älskling, förkylning stavas inte med D....

karin. sa...

förolämpa mig inte offentligt!

Elin sa...

Om man är förkyld så uttalas det "förkyldning" iallafall :)