onsdag 13 maj 2009

min kärlek till mini coopers,

De flesta som känner mig vet att jag hyser en stor kärlek till en bil, nämligen Mini Coopern. Redan första gången jag såg den, det var väl kanske en fyra-fem år sedan klickade det och jag visste att det var den bilen jag skulle ha i framtiden. Tills dess att jag har råd att köpa en egen så har jag en samling med små modeller av bilarna i olika färger. De som inte tror mig kan ta ett kik längre ner så får ni bildbevis. Kalla mig patetisk om ni vill, jag köper att det kan anses löjligt att ha en så stor passion för en bil. När vi var i Portugal blev jag alldeles till mig då jag hittade en Mini Cooper i en ganska stor modell med brittiska flaggan över hela. Dock kostade den drygt 60 euro och min plånbok tillät inte några sådana utsvävningar så jag fick nöja mig med ett foto.

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Tack för grattandet!
Och jag vill träffa fröken Ingemarson jag med! Jag saknar dig och tänkte faktiskt på dig idag. Jag älskar att prata med dig konstigt nog, haha ;)

Och charmen med Mini Coopern finns :) Även om den är jobbig att sig in och ut ur - du såg väl att min värdpappa hade en grå i USA? ;)

karin. sa...

Ja, du skulle ha varit med ikväll, det hade varit bra trevligt :) haha, ja jag säger bara nyår!

jo, jag såg det. och jag avundades! haha :)