torsdag 28 augusti 2008

allt som du gör blir till pärlor på min panna

Dagen började på sämsta tänkbara sätt. Jag hade en efterlängtad sovmorgon till tio som jag såg fram emot mycket. Ni kan då tänka er hur glad jag blev när jag fick höra att vi hade pa-info klockan åtta på morgonen. Jaja, tänkte jag. Inte mycket att göra åt så jag pallrade mig upp till sjubussen. När jag sedan kom till skolan kan ni tänka er hur min lycka sköt i höjden när det kom till min kännedom att de hade ändrat tiden till klockan tio istället. En hel sovmorgon helt åt helvete. Att sitta i biblioteket i över en timme hade inte riktigt samma energigivande effekt. Jag smälte dock detta ganska fort. Dagen gick ganska fort trots allt men jag börjar ju undra vad jag har gett mig in på. Samhäll C verkar vara riktigt svårt alltså, jag fick koncentrera mig till det yttersta för att hänga med idag. Det hände också en mycket intressant sak under dagen. För ett tag sen fyllde vi i enkäter om hur vi trivs på Bäckäng och det visade sig att vår klass verkar vara den mest negativa på hela skolan. Jag är inte förvånad kan jag säga. Men jag gillar't. Efter skolan agerade jag duktig dotter och hjälpte pappa med veckans inhandling. En tråkig sammanfattning av dagen.

Jag skulle kunna lägga till nåt här nere om vad som händer i huvudet på mig. Jag vet dock inte riktigt vad. Det är alldeles för mycket för att ni ska orka ägna er tid att läsa allt. Men jag vet att jag ska träffa Jossan imorgon vilket blir första gången på evigheter, jag har saknat henne så mycket!

1 kommentar:

elin sa...

Jag vet vilken låten är :) *stolt*