söndag 31 augusti 2008

ge oss en chans vi är äldre nu

Gårdagen var trevligt tycker jag. Jag lämnade hemmet runt halv två och åkte sedan hem för att åstadkomma den snabbaste duschen i historien. Anledningen var att jag hade lovat min mor att hjläpa till i kiosken på a-lagets match. Man måste ju bidra till laget på nåt sätt. Matchen däremot slutade mycket orättvist 1-0 till bortalaget efter att vi totalt ägt matchen. Senare på kvällen var mina föräldrar bäst så jag fick låna bilen och åkte till Mia. Vi spenderade kvällen med bra musik, en biltur till Sjöbo och film. Slappt med trevligt som vanligt när man träffar den damen. Synd dock att inte Jasmine kunde sällskapa oss.

Idag blir det mer fotboll. Lina spelar match om en timme i stan som jag hade tänkt titta på. Vilket betyder att vi måste åka om en halvtimme och jag sitter här i pyjamas. U-laget har match senare ikväll också, får se om jag orkar titta på den med. Det känns så jävla skönt att vara ledig imorgon så ni anar inte. Men om jag känner min projektarbetespartner Linn rätt så kommer hon dra mig upp ur sängen för att plugga imorgon. Ha det fint!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var mycket trevligt igår :) fast jag ångrar lite att vi inte gick ut, det var tydligen väldigt mycket folk ute. fast å andra sidan hade vi vårt egna lilla party ;) haha.

stackars dig som inte behöver gå till skolan imon, blä

Anonym sa...

Jaa, det var synd! Hade GÄRNA kommit om det inte var så att jag hade gäster. Åh, det hade varit så trevligt! Du är brabra ^^