onsdag 6 augusti 2008

skam den som ger sig

Ja, så brukar man ju säga och det stämmer faktiskt. För nu sitter jag här med en ny resa till Rhodos inbokad. Jajamen, den 17:e augusti åker jag iväg. Men vi hade lite tur för det var typ den enda resan som fanns kvar den veckan. Hur som helst är jag glad nu och jag längtar. Idag har jag gjort så lite som möjligt, legat framför tv:n. Sverige spelade match i OS, som säkert alla vet så förlorade dem mycket orättvist.

Imorgon ska jag umgås med min syster. Jag har lite dåligt samvete för att jag fortfarande inte har besökt henne i hennes nya lägenhet. Men imorgon ska det alltså bli av. Först ska vi ner en sväng till stan eftersom en kille i min klass har gått till final i det här Artist i Borås. Tänkte att jag skulle ge honom lite support och passa på att vara lite kaxig över min klasskamrat. Sen blir det mys med syster alltså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

VA vem är det som har gått till final? Ramin?

Anonym sa...

Gud vad roligt! Och den 17:e augusti är ju snartsnartsnart! Fasen vad roligt. :D:D DET är det värd efter sjukdomar och allt vad det är! :) Vad glad jag blir för din skull!
Puss och kram skumbanan =)