lördag 9 augusti 2008

tråkigt inlägg nummer 208

Idag har jag faktiskt gjort saker för första gången på länge och inte bara legat hemma i soffan och tittat på tv. Jag var tvungen att köra bil eftersom min uppkörning närmar sig med stora steg. Så jag och mor begav oss till stan och valde ut tapeter till mitt rum och beställde även dem. De kommer nästa vecka så det blir nog en del slipning och sånt skoj i helgen. Vi åkte sedan till stan, jag passade på att beställa klipptid och då hände det som inte fick hända. När jag frågade om min frisör hade några lediga tider får jag veta att hon har flyttat till Stockholm! Jag visste inte vad jag skulle göra och det tog ett bra tag innan jag smälte den nyheten. Ni kanske vet själva om ni äntligen har hittat en frisör som man verkligen tycker om, så bara försvinner hon. Nu får jag börja jakten på den perfekta frisören ännu en gång. Hm, det sänkte dagens annars mycket bra humör en aning. Vi åkte hem till min syster och hälsade på, hennes lägenhet var mycket fin. Sverige vann, wio!

1 kommentar:

sophia J. Wennersten sa...

men hörru, testa helens beautycenter! typ kalle eller felzie =)