måndag 11 augusti 2008

life goes on

Jag sitter här helt täckt av slipdamm efter att ha slipat tapeter i mitt blivande rum. Men på onsdag sker tapetseringen! Idag har det blivit en heldag i stan. Jag åkte in vid elva för att klippa mig. Det gick bra även med en ny frisör. Efter det skulle jag spendera en och en halv timme i stan för att vänta in min körlektion. Jag åkte då upp till hemmet och hälsade på Lina. Ner till stan igen 45 minuter senare till min körlektion. Jag var lite nervös eftersom det var den sista innan uppkörningen, men det gick helt okej och jag fick till en perfekt back-parkering (säger man så?). Så nu känner jag mig lite lugnare inför uppkörningen. Efter den mötte Lina och Issa mig i stan och vi begav oss till Knalleland och kikade runt. Jag tittade på en ny dator men utbudet var mycket sämre än väntat. Hittade dock en som var typ exakt det jag letat efter, får se om jag köper den. Efter att ha virrat runt i Knalleland i dryga två timmar åkte jag hem. Så, nu sitter jag här och är ganska nöjd med mig själv. Men, körtelfebern har satt sina spår. Efter att ha slipat en vägg sa det stopp, jag orkade verkligen inte mer. Jag får nog ta det lugnt den kommande tiden. Jag vägrar riskera nåt bakslag innan Rhodos nu. Nu har Mia kommit hem!

Ha det fint!

2 kommentarer:

Anonym sa...

harligt att det gick sa bra med korningen! :D
jag horde det dar med slipandet, kiligt :/ men jag hoppas att det hinner bli battre till uppkorningen och resan!
puuuuss

Anonym sa...

Brabrabra Karin! Vägra vara sjuk! Det diggar jag, haha :) Jag hejar på dig! ;)
Kramkram