tisdag 26 augusti 2008

it just makes me sick

Ja, vad ska man säga. Det är mycket som inte står rätt till just nu. Mycket skit i huvudet men även mycket skit i kroppen. Jag blir inte klok på vad som händer med mig, allt krånglar. Min körtelfeber krånglar, mitt huvud krånglar, skolan krånglar och mina känslor krånglar. Vad gör man då och i vilken ända ska man börja? Jag får inte lugn i kroppen på nåt sätt, kan inte riktigt sätta fingret på det. Jag vill ligga hemma i min säng i en vecka typ. Imorgon kommer Lina hit, hoppas att vi reder ut lite då.

Första skoldagen idag för min del och den blev rörig som väntat. Jag har ingen koll på vilka lektioner jag ska och inte så jag chansade lite grann. Min chansning resulterade i att jag slutade 11.20 idag. Jag, Hanna, Lisa och Linn invigde skolstarten med att äta thai. Det var trevligt. När jag kom hem fick jag bakslag och blev sjukt illamående och febrig. Härligt härligt. Det blev sömn i några timmar i hopp om förbättring. Vet inte om jag nådde något slående resultat med den huskuren men jag hoppas att det blir bättre tills imorgon. Då har jag trevliga saker som samtal med rektorn och en lång lektion i religion på schemat. Livet är la härligt. En dag, två lektioner och jag är redan nere på botten. Det känns som att det blir ett intressant läsår!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle ta tag i känslorna först, det pga att dom är jobbigast i längden att ta tag i. Sjukdomar kommer och går även om vissa är svårare än andra...
Se till att vara ren i skallen det vinner du på i längden jag lovar...
Jag tänker på dig Puss och Kram