fredag 1 augusti 2008

med en enkel tulipan...

Den första augusti skulle kunna kallas födelsedagarnas dag. Inte mindre än tre personer i min närmre bekantskaptskrets fyller år idag. Min syster Mia fyller 24, min vän Lina fyller 18 och min systers pojkvän Sebastian fyller 20. Grattis till alla!

Själv sitter jag fortfarande hemma och deppar. Jag försöker dock tänka positivt även om det är svårt och jag kan inte förstå varför just jag skulle åka på den här skiten. För er som inte vet om det så fick jag till slut även avboka Rhodos. Jag kan inte sätta ord på hur ledsen och besviken jag är, jag hade så gärna velat spendera en vecka med min syster och hade sett fram emot det så länge. Allting gör så ont i mig. Men vi funderar på att ta en restresa lite senare i höst, när all körtelfeber och andra dumheter har försvunnit.

Nu ska vi äta tårta.

3 kommentarer:

Maria sa...

Tack syster!! ååh jag är så ledsen att du inte kan följa med!! puss puss puss puss

Anonym sa...

fsn vad sugigt. Tycker synd om dig :(

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN! (jag vet att det är imorgon men jag jobbar 07-21 imorn o då kommer jag va så trött när jag kommer hem att jag inte kommer kunna tänka.)

Anonym sa...

jag är anonym /tina