torsdag 14 augusti 2008

körkort

Så var dagen här, jag har äntligen tagit mitt körkort. Jag vaknade tjugo i sju i morse och kunde verkligen inte somna om för jag var så nervös. Hela förmiddagen vankade jag av och an och försökte slå bort tankarna och nervositeten. När det så drog ihop sig och jag väntade på bussen till stan trodde jag att jag skulle spy. Konstigt nog släppte det när jag väl kom till körskolan och vi åkte till Vägverket. Min kontrollant var hur trevlig som helst och jag var faktiskt inte speciellt nervös när vi åkte iväg. Jag kom undan väldigt lätt måste jag erkänna, mestadels landsvägskörning med en backning runt gathörn och sedan tillbaka till Vägverket. 'Grattis' sa han när jag hade parkerat bilen. Jag har nog aldrig blivit så lycklig. Men nu är det över, äntligen! Det hela firades med en runda på stan med syster Mia. Nu mår jag bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

GrattisGrattis än en gång :D:D Gud vad skönt att du klarade det :D

Anonym sa...

GRATTIS!

Anonym sa...

jag är så glad för din skull! GRATTIS :D (än en gång)