tisdag 5 augusti 2008

no one's gonna love you more than I do

Jag är ganska irriterad just nu. Jag tog mig ett kik på min studieplan inför nästan år och fick se att de hade lagt ut mina nya lärare. Det visade sig att jag kommer träffa på en hel del nya ansikten inför nästa år. Jag kommer bland annat inte ha min gamla lärare i samhällskunskap vilket känns skit. Visst, han är en tyrann men han är också typ den bästa läraren jag har haft. Att plugga internationell politik utan honom känns inte så upplyftande. Jag ska även få ny lärare i engelska för tredje gången, jag vet inte ens om jag kommer klara den kursen och det känns inte så betryggande med en ny lärare. Dessutom känns det lite oroväckande att inte specialidrott b-betyget har dykt upp ännu, faktum är att kursen inte ens står med på min studieplan. Hoppas verkligen inte att Bäckäng tänker blåsa mig på 200 poäng eller vad den nu ligger på. Hmm, jag får ta tag i det här mysteriet.

Min jakt på den perfekta datorn har nu börjat ta fart och jag tänkte inom de närmaste dagarna bege mig till staden för att kika in utbudet. Jag har hittat några potentiella inköp på nätet, men jag vill nog se dem i verkligheten också. Jag menar, det här är ett ganska stort val. Eller? Nåja, nu ska jag ta en promenad. Den första på över två veckor!

Inga kommentarer: