fredag 8 augusti 2008

jag kom inte på nån bra rubrik

Usch, det här med att blogga är inte bra. I början tyckte jag att det var en kul grej men nu börjar jag känna ett slags tvång att blogga minst varannan dag. Här hemma händer det inte mycket alltså. Körtelfebern har nog nästintill gått över nu men har ersatts av Meniére. Min älskade lilla hörselsjukdom som gör att jag får åka karusell i några dagar. Men men, jag har lämnat stadiet där jag tycker synd om mig själv hela tiden nu. Som min mamma uttryckte det: du har varit i diket redan, nu är det dags att ta sig upp på vägen igen. Hon är la härlig. Jag laddar enormt mycket för Rhodos, det ska bli så underbart. Ja, vad mer kan man säga. Våra nya scheman kom ut igår, det visade sig att vi är lediga på måndagar. Det tackar vi för!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå underbart med en extra ledig dag, guld värt =D

Anonym sa...

usch for den javla yrseln :( men det ar bra att ni har bokat en resa nu :) synd dock att vi inte hinner traffas har nere..

hoppas den blir battre snart!