tisdag 27 januari 2009

and bring the gay guy downstairs who doesn't look gay at all,

Jaha. Då var man hemma efter att ha tillbringat dryga timmen på Vårdcentralen. Det går ju inte fort på sådana ställen alltså. Först kikade en doktor på mig, sen fick jag ta blodprov (jag höll på att svimma vilket var lite pinsamt), och sist ett EKG. Men allting såg bra ut sa farbror doktorn. Han skulle skicka ett brev med provsvaren under veckan sa han. Så jag fick vandra hem igen, inte mycket klokare än jag gick dit. Det är alltid spännande att titta på folk tycker jag, speciellt på ställen som sjukhus och så. Fast usch, jag vill aldrig bli gammal. Det var väl jag och halva PRO som satt i väntrummet ungefär och det diskuterades kring en artikel i senaste numret av Hemmets Journal. Jag gav mig dock inte in i diskussionen. Det ska nu tilläggas att jag faktiskt mår lite bättre idag. Jag har dock en jävla ångest över hur mycket jag har missat i skolan. Därför ska jag sätta mig och plugga lite samhäll och religion nu tänkte jag. Och dricka kaffe. (Ett nytt beroende måntro?)

Ha det fint!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är imponerad! Verkligen informativa blogginlägg här min vän. Jag ville bara kommentera och säga hålla uppe kvaliteten på arbetet.