lördag 24 januari 2009

my finger tips are holding onto the cracks in our foundation,

Idag är det verkligen ett jäkla pissväder. Jag var precis ute och gick en sväng och det var snöslask vart man än satte fötterna. Det är ju skit. Jag mötte en familj som höll på att packa bilen inför en skidresa, de såg så himla lyckliga ut. Helgen ser ut att bli väldigt lugn, jag har inget direkt inplanerat och eftersom jag är sjuk så passar det ganska så bra. Tittade på Let's Dance igår, jag måste säga att jag var lite besviken när Blondinbella åkte ut. Jag gillar henne på nåt sätt, hon har rätt attityd, fast det måste nog erkännas att hon var lite väl fejk igår.

Min att-göra-lista växer minsann bara mer och mer. Sånt blir jag irriterad på. Jag måste klippa mig framför allt. Kanske ska se till att få det ordnat den kommande veckan. Jag förstår inte varför man alltid har sån ångest inför att klippa sig, det är ju bara att sitta där liksom. Och blir det inte bra, ja då kan man ha på sig en mössa ett tag. Nåja, så är det me't.

Antal dagar utan snus: 24 (!)

2 kommentarer:

sophia J. Wennersten sa...

jag måste med klippa mej igen, men måste komma på en snygg frisyr =(

owh hejja Karin!

karin. sa...

haha, visst är det jobbigt :/

eller hur :D