torsdag 29 januari 2009

och dom säger att stan har blivit tyst och ful och öde älskling,

Jaha ja. Det kommer nu följa ett inlägg där jag gnäller rakt igenom som om du inte känner dig sugen på att läsa om sådant kan du lika gärna sluta läsa nu. Mina hjärtproblem avtog natten till onsdag, skönt. Vad som istället inträffade var min Meniére. För er som inte vet har jag en sjukdom i inneörat som inte bara leder till att jag knappt hör på höger öra, det stör även mitt balanssinne så jag blir helt sjukt yr. Tack vare detta låg jag däckad i sängen precis hela dagen igår och gjorde mitt bästa för att inte spy. Det lyckades faktiskt, men det var knappt. Idag är det lite bättre dock, jag har nästan kunnat titta på tv och har även ätit mat. Min mentor ringde i morse och frågade hur det var med mig, hon är väl för söt hon. Jag har nu varit hemma från skolan hela sju dagar vilket antagligen är rekord för min del. Jag fasar dock för nästa vecka när jag inser hur mycket jag har missat. Men det orkar jag inte oroa mig för nu. Så nu sitter jag här och lyssnar på Kent, Vinternoll2 (därav rubriken). Jag funderar på att ge mig ut och gå en sväng, jag får väl passa på när jag kan stå på benen menar jag.

(i warned you)
Fix You - Coldplay

4 kommentarer:

LisaLind sa...

du behöver inte oroa dig! du har inte missat så mkt :)

karin. sa...

gütt! :D

Anonym sa...

Vi sitter nästan i samma båt. Kryakrya på dig! Vi får kämpa!

karin. sa...

ja, det får vi sannerligen göra!