tisdag 13 januari 2009

damn! i wish i was a lesbian, and that you were too,

Jaha, här sitter man med den sista inlämningen i Svenska B som ska vara mejlad till Staffan senaste klockan 23.59 ikväll. Det betyder att jag har lite mindre än två timmar på mig att bli färdig. Men jag har faktiskt knåpat ihop tre sidor än så länge. Konstigt nog är g-kriterierna svårast den här gången. Nåja. Jag tränade ikväll, det var jobbigt jobbigt men roligt. Fast det är fan tragiskt vilken dålig kondition jag har. Skolan idag blev inte så speciellt bra. Hade samhäll första lektionen vilket var väldigt intressant som vanligt, men sedan var filosofin inställd så vi hade hål i fyra och en halv timme. Lite irriterande tyckte jag eftersmo jag skulle få reda på mitt slutbetyg idag. Men det kommer väl. Med tanke på den långa håltimmen och min inlämning som var långt ifrån klar struntade jag i min engelska. Inge vidare med tanke på att jag nu har över tretton timmars frånvaro... Ingen man ska skriva här kanske, eftersom det har visat sig att mina föräldrar läser min blogg. Inget privatliv får man ha. Men som sagt, det är mindre än två timmar kvar tills jag ska vara färdig så frågan är vad fan jag gör här.

Och förresten, Hello Saferide är rätt skitbra!

2 kommentarer:

Maria sa...

Mail????!!! annat var det på min tid när man var tvungen att lämna in i skolan... ni har det bra, ni ungdomar! ;-) puss från hälsocoahen

karin. sa...

haha, face the fact sis, du har blivit gammal ;)