lördag 17 januari 2009

men hjältar och hjältinnor stannar kvar,


Helgen stavas fotboll. Det har blivit fotboll under förmiddagen idag och eftersom vi vann våraan grupp ska vi spela finalspel imorgon. Men det är så sjukt kul så varför inte. Ikväll ska jag i alla fall umgås med två av världens bästa människor, Mia och Lina. Lina har planerat något slag av finare middag som ska tillagas på Tunnlandsgatan. Vi får väl se vart detta leder. I övrigt är livet ganska behagligt just nu. Kommande vecka har vi PA-dagar ti-ons men eftersom vi är lediga på måndagar får vi tre dagar i rad med bara projektarbetet. Hoppas att jag och Harris får lite gjort då.


Jag behöver verkligen inhandla kläder har jag märkt. Men jag har också upptäckt att jag avskyr att handla kläder. Jag avskyr att stå där i provrummen i trängseln och stressen i jakten på det perfekta plagget. Sånt har jag inget som helst tålamod till. Missuppfatta mig inte nu och tro att jag är en person som totalt skiter i hur jag ser ut. Så är det då rakt inte. Men med tanke på att min konto sällan är fett så brukar det här lösa sig av sig självt. Nåja, med rätt sällskap och mycket pengar kan shopping visserligen vara hur kul som helst. Typ Stockholm -07. Jag vet inte riktigt vad jag ville få ut av det här.


Jag måste klippa mig. Fan.

Dessutom, På Drift - Kent (det bästa på länge)

2 kommentarer:

Elin sa...

ååhh Kent är ändå bäst!

Anonym sa...

men ja, shoppingen stockholm 07 var fin. din speciellt!