onsdag 7 januari 2009

i got soul, but i'm not a soldier,

Första dagen på den sista terminen i gymnasiet var då avklarad. Inte alltför ansträngande, även om Roger drog igång med en megaföreläsning det första han gjorde. Slutade tio i tolv men skulle till psykologen klockan ett. När jag så skulle slå in portkoden så var det fel. Jag ringde på dörren säkert sex gånger men ingen öppnade. Så efter att ha telefonerat min mor, och hon i sin tur föreståndaren gav jag upp och åkte hem. Lite besviken eftersom jag hade en del att filosofera med honom om. Jag har läst min bok under eftermiddagen, jag är dock inte klar ännu. Lisa blir ändå dagens hjälte och jag tror att jag har hela klassens medhåll eftersom hon lyckades få inlämningen flyttat till tisdag nästa vecka. Nu ska jag snart i sällskap med Jossan bege mig till möte med fotbollslaget, nu drar vi igång för säsongen -09. Vi hade planer på att promenera dit upp, men eftersom det är sju minus, inga gatlyktor och ishalka kände vi (jag) inte att det var ett bra alternativ. Nåja, hon kommer om en stund så nu ska jag göra mig i ordning.

Inga kommentarer: