fredag 30 januari 2009

lights will guide you home,

Jag stannade hemma från skolan även idag eftersom det fortfarande blev kväljningar när jag ställde mig upp i morse. Jag har däremot gjort framsteg under dagen och känner mig nästintill återställd ikväll. Dagen har spenderats tillsammans med L-word. Vi tvåtiden kom syster Elin hem och hälsade på och med sig hade hon Macko som stannade och samtalade en stund. Mycket trevlig inslag. Och ikväll blev det På Spåret, eller ja. I alla fall ett halvt sådant eftersom Mia och Zoran dundrade in vid halv nio och satte fart på hemmet, som vanligt när dem är på besök med andra ord. Men det är alltid trevligt när dem hälsar på. Jag fick dessutom se Mias tatuering idag, den blev kanonsnygg verkligen!

Helgen ser ut som följer. Imorgon ska jag åka till stan och hitta en födelsedagspresent från Mia i form av kläder under förmiddagen. På kvällen lutar det åt utgång om hälsan så tillåter. Jag hoppas på detta eftersom det går rykten om att många i min bekantskapskrets ska ut. Och på söndag ska jag plugga och fira min syster som fyller 21 på måndag. Det ni.

1 kommentar:

Anonym sa...

JA! halva klassen ska ju till trägårn! :D