onsdag 21 januari 2009

it's been one year and fourteen months,

Dagen har varit lång lång, det är först nu som jag äntligen får sätta mig ner och bara vara. Klockan kvart över sju i morse gick jag upp, vid halv tio satte jag mig på bussen till Skene där Linn mötte mig. Vi har jobbat med projektarbetet hela dagen, sen att vi inte fick så mycket gjort är en annan femma. Vi halv sex åkte jag tillbaka till Borås för att direkt gå till gymmet och träna. Det var motigt och aktiviteten blev väl kanske inte den mest seriösa, men jag slog i alla fall ihjäl en 45 min på gymmet. Jag var helt skakig i kroppen efteråt eftersom jag inte hade ätit ordentligt. Mja, det är väl ungefär det jag har gjort idag. Imorgon börjar skolan som vanligt igen, det känns som om vi har haft lov nu i tre dagar, men icke! Jag befarar att dagen inleds med ett IG i engelska, så jag är inte så peppad kanske. Nåja, jag har ju träning på kvällen så det finns något att se fram emot i alla fall.

Min syster tatuerade sig idag, det ska bli högst intressant att se resultatet av detta!

Inga kommentarer: