fredag 16 januari 2009

i'm walking on sunshine,

Jag lyckades idag med en alldels otrolig bedrift, nämligen att försova mig två gånger. Det hela började med att jag vaknade 06.25 när bussen till träningen gick 06.40. Detta resulterade i att jag inte skulle hinna till träningen så jag gick och la mig igen. Försovning nummer två inträffade runt 09.30 när bussen gick tio minuter senare. Jag kom en halvtimme för sent till min första lektion. Som tur var var Staffis på bra humör idag. Annars var skoldagen behaglig. Hade träning ikväll, löpning i Ryahallen. Jag sprang 36 varv, 9 mindre än resten av laget, men jag var fan nöjd ändå med tanke på hur länge jag har varit borta. Så nu sitter jag här, tittar på Let's Dance och mår fint. Väntar på att Lina ska ringa så att vi kan diskutera livets väsentligheter. Imorgon ska jag spela cup och träffa Mio!

Livet är för jävla fint just nu!

Inga kommentarer: