måndag 26 januari 2009

what have i done to fall so hard for you,

Sådär, nu har min ilska och irritation lagt sig något. Eller nej, jag är fortfarande arg och ledsen, bara att jag inte tänker på det längre. Mitt hjärta slår i typ 120 slag i minuten och det känns som om hela kroppen vibrerar vid varje slag. Så har det varit i fem dagar nu, vilket gör att jag börjar bli lite orolig. Och eftersom jag ofta hausar (stavning?) upp allting så ringde vi till Sjukvårdsupplysningen ikväll. Tanten i luren tyckte att jag skulle åka till akuten och göra ett EKG. Jag är dock mindre sugen på akuten ikväll så mor och jag rådgjorde och bestämde oss för att ringa VCT i Dalsjöfors imorgon så jag kan göra ett test där.

Jag sitter här och lyssnar på Anna Ternheims album Leaving On a Mayday som ju tydligen ska vara så fantastiskt. Jag är dock inte speciellt imponerad än så länge, det låter inget vidare. Förutom What Have I Done då, men den är lite sönderspelad tack vare radio och övrig media. Men! Hon ska dock ha en hyllning för den helt otroligt geniala covern på Broder Daniels Shoreline, den är helt amazing.

Inga kommentarer: