torsdag 1 januari 2009

new year's eve,

Idag är det alltså den första dagen på år 2009, ett år som förhoppningsvis blir alldels utmärkt. När man har höjdpunkter som studenten och Portugal på schemat lär det inte bli helt tokigt ändå.

Men igår kväll var det alltså dags att säga hej då till 2008, ett inte alltför ledsamt farväl för min del. Det hela utspelades hemma hos Jossan med mycket bra folk. En delikat middag intogs runt sextiden och efter det var det festande på eget bevåg som gällde. Folk var på väldigt bra humör och det bjöds på bra musik. Det kändes som om man skulle tröttna på att festa när klockan inte ens var halv åtta, men tiden gick så otroligt fort. Mycket cred till Jasmine där som stod för ett mycket gott sällskap. Ja, hon är minsann en bra tös den där Jasmine.

Vid tolvslaget blev det mycket kramar och annat och vi sjöng, konstigt nog, till Backstreet Boys just när raketerna stod som högst på himlen. Jag och Macks begav oss dock hem redan runt ett eftersom vi båda var trötta och hungriga. Efter att ha klampat in hemma och tappat jackan tre gånger samtidigt som jag försökte prata med min far, och efter att ha skämt ut mig en aning inför våra gäster ramlade jag ner i min säng och somnade omgående. Jag sitter dock här och förbannar mig själv över att jag inte tog några bilder igår.

Stort tack till alla som var där igår och gjorde kvällen lyckad
(och ett extra tack till Macks, Hanna, Jasmine och Jossan).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett STORT tack till dig med! Du var ett utmärkt sällskap under kvällen som definitivt förhöjde min kväll :D SOM du PEPPADE ;)
Och självklart glömmer jag inte att allt ska stanna på muren ;) Längre än så kommer det inte :P

karin. sa...

tss, hemligheten med att bli peppad är ju alltså energidryck och att UMGÅS. det har vi lärt oss nu. bra, and i really trust you :)
och tack igen.