lördag 3 januari 2009

i came to this world with nothing, and i leave with nothing but love,

Så sitter jag här med min j*vla filosofiuppsats, vad är meningen med livet? Fast den där Sartre har en ganska mysig syn på livet tycker jag, han har ju så rätt egentligen. Jag kommer knappt ihåg någonting inser jag eftersom det var ett tag sen. Men det går faktiskt förvånansvärt bra ändå. Snart tre sidor är skrivna. Det känns som om jag tänker satsa på en pluggdag. Min systrar kommer hit senare idag, vi ska börja planera inför vår familjetripp vi ska åka iväg på. Det lutar åt Malmö eller Danmark verkar det som. Jag har som vanligt inte så mycket talan.

Igår hände det inte mycket alltså. Jag var trött hela dagen eftersom jag somnade halv fyra natten innan. Jag lyckades dock bränna ner massa från datorn på dvd-skivor så nu har jag lite plats igen. De var förresten i Borås under en resa i På Spåret igår, det var faktiskt coolt. Nåja. Tråkigt inlägg det här. Nu ska jag plugga!

Everything is borrowed - The Streets

Inga kommentarer: