söndag 25 januari 2009

och jag vill ha dig,

Jag sitter här och spelar Harpan på min dator. Det är väldigt roligt, framför allt eftersom det är ljudeffekter på den här datorn som genast förhöjer nöjet med spelet. Jag gillar dock inte att det kommer upp en stor ruta när man inte har några fler drag kvar att göra. Det bestämmer väl jag själv. Det blir ju ingen match om man inte får klura ut sånt själv.

Nåja, igår kväll var jag hemma och tog det lugnt. Jga tittar på Körslaget och var så jävla förbannad för att Borås åkte ut, igår var vi faktiskt bäst. Jag mår fortfarande inte bra och jag blir tokig eftersom jag inte vet vad det är som krånglar. Det känns som att jag har en influensa på ingång men det bryter aldrig ut. Om det inte blir någon förändring tills imorgon ska jag bannemej träna för att se om det händer något då. Mina föräldrar är i Trollhättan hela dagen idag vilket innebär att jag är ensam hemma, får väl se om jag hittar på något kul.