tisdag 10 februari 2009

ångest,

Ja, det är nog fan det mest använda ordet i mitt vokabulär just nu. Det finns verkligen en miljon saker som jag måste göra, och nu är det inte längre saker som man kanske kan prioritera bort och som inte är så nödvändiga, nu är det verkligen saker som måste göras!
  • Skriva jobbansökan + CV + meritförteckning
  • Söka jobb
  • Söka utbildningar
  • Fixa en klänning till balen (detta projekt har dock påbörjats lite smått)
  • Läsa en hel bok på engelska
  • Plugga till religionsprovet
  • Skriva nån analys på engelska
  • Göra en miljon saker till projektarbetet
  • Träna styrka + kondition (eftersom jag ligger typ ett halvår efter alla andra i laget)
  • Byta lakan

Nja, okej då. Den där sista kanske är en punkt som man kan prioritera bort. Men ändå, är det det här som kallas lov? Nej, dags att ta tag i saker. Nu ska jag byta lakan!

(jag tycker ändå att jag har klarat mig ganska bra från gnälliga inlägg det senaste)

Inga kommentarer: