söndag 8 februari 2009

no regretful eyes can win my sympathy this time,

Gårdagen. Jag åkte till stan och tränade med Jossan på gymmet vid elva-tiden, var hemma igen runt ett. Vid tre-tiden kom våra gäster (mina systrar, mormor och Zoran) och vi åt middag och hade lite kalas för mig. Jag fick finfina presenter. Vid sju åkte jag till stan med Jenny och vi åkte på förfest med delar av klassen, trevligt. Det blev sedan utgång till Trägårn, spenderade antalet timmar där och gick sedan över hela Norrmalm, i snö, i Converse, till min syster och somnade i hennes soffa vid halv tre. Gick upp klockan nio idag, promenerade till City och köpte frukost. Mor och far hämtade mig vid elva, vi åkte till Sandared och tittade på Mia och Zorans hus, skitsnyggt! I övrigt har jag legat här i min säng hela dagen och tittat på Vänner. Imorgon ska jag träffa Linn vid elva och jobba med PA hela dagen. Liv. Nej.

(och det suger att jag inte kan göra nåt)

Inga kommentarer: