måndag 23 februari 2009

so it's gotta be right, right?

Jag och L hade våran andra lektion med mellanstadieskolan idag. Det var samma sak som förra veckan fast denna gång med 25 andra elver. Men det gick lika bra den här gången. Jag kanske ska satsa på att bli lärare ändå? Skolan dödar just nu, mycket tack vare min katastrofalt dåliga planering. Som man bäddar får man ligga... Jag har nu en timmas effektivt plugg framför mig innan jag ska åka till träningen. Jag har egentligen ingen tid alls till att träna men eftersom jag missade alla träningar förra veckan delvis på grund av skolan så känner jag att jag måste pallra mig dit idag i alla fall. Visserligen trivs jag när det är lite stressigt, men den här gången har jag nog tagit mig vatten över huvudet.

och jag tänker på dig älskade vän.

I Don't Believe You - Pink

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad du har mycket att göra nu för tiden KarinBarin. :( BLÄ!

Anonym sa...

tack älskade du, det betyder för mig ska du veta.