torsdag 12 februari 2009

Linnsan gästbloggar

Hejsan svejsan alla kära läsare. Jaha då gör man sitt första inlägg på en blogg någonsin då, hade faktiskt mina tankar på att gå och bli med blogg men hmm det får jag nog allt fundera vidare på, däremot undrade ju faktiskt KJ häromdagen varför jag inte hade någon, yeah, yeah.

Här sitter jag i ett mysigt kök på Storgatan och är proppmätt, bör plugga men musik och annat är betydligt roligare, men det här inlägget kanske inte blir det roligaste. Berättade just för KI att jag hade en märklig dröm en natt nyligen. Jag drömde att en vän hade bal som vi var försenade till och sedan var hela rondellen utanför Kunskapens hus ett stort bollhav där Mr Big dök upp och var allmänt jobbig. Varför ett bollhav? Men ja ett bollhav har ju vackra färger.

Så vad skriver man på en blogg. Det får inte vara alltför avslöjande men ändå intressant, kan bli lite svårt. I alla fall om man kommer från min hemort där mycket handlar om skitsnack och rykten med många detaljer. Kläder är ju kul att läsa om på bloggar, Monki och H&M har ju underbara kollektioner i vår kan jag säga er! Lär ju bli några inköp därifrån. Ett par mörkblå chinos ligger högt på listan.

K.I. sa att man skriver sina tankar och det kan ju vara skönt. Så vad har jag för tankar idag, just nu. ( Hennes tankar är förresten för tillfället efterrätterefterrätterefterrätter, det som hon hittills på ca 2 min har nämnt (medan hon googlar recept) är glass, fruktsallad, äpplepaj, vanlijsås, snus......och en massa mer haha)

Mina tankar då, hmm.. lovet är snart slut uscha! men däremot kommer ju han hem då :) K.I. tycker jag är lustig men det är då allt hon med haha. Nä kanske bör återgå till PA. För vi har ju gjort så mycket idag! haha

Puss och Kram / L (som inte direkt kan sånt här, vad är t ex etiketter här i rutan nedan?)


Just det! Bilder är ju det roligaste med bloggar så här kommer två höhö


2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG SAKNAR ER! vet ni vad jag drömde i natt? att jag åkte skidor med en kompis pojkvän och jennys lillebror men det enda jag kunde tänka på var att skicka in fakturamallarna. jag beundrar er för att ni är så effektiva. ja linn, monkis vårkollektion är to die for! höhö. på tal om efterrätter bakade jag en limetårta idag som vi måste göra någon gång. mandelmassebotten och grejer..

Anonym sa...

OCH JAG SAKNAR DIG!
haha fy vad hemskt... och hmm ja vi är ju sååå effektiva

yummi! det låter som något som bör testas =)