tisdag 3 februari 2009

you might as well face it, you're addicted to drugs,

Idag hade jag den första riktiga skoldagen på ungefär två veckor. Men jag var inte bitter över det, trots att jag hade oförberett engelska-test sista lektionen (som för övrigt gick skit, jag vet att ni ville veta det). Efter skolan åkte jag hem och åt, sen bar det av till träningen direkt. En träning som för övrigt var en ganska pinsam upplevelse för mig själv eftersom jag ännu en gång inte lyckades tygla mitt humör. Nåja. Vad mer finns det att säga tro? Jag hade min första psykologilektion idag, det verkar som en ganska intressant kurs ändå. Men nu ska jag inte prata mer om skolan eftersom jag fått klagomål från vissa läsare om att det är den enda den här bloggen handlar om. Men jag har tyvärr inget mer av intresse på lager.

Jag vet att jag i ett tidigare inlägg beklagade mig lite över Anna Ternheim. Jag vill passa på att be om ursäkt för detta. Även om jag fortfarande anser att hennes senaste album inte är den ljuvaste musiken för mina öron så kan jag starkt rekommendera hennes tidigare album, Separation Road som är riktigt bra. Sådär, nu mår jag lite bättre i hjärtat.
Puss! (But she better be someone special)

Inga kommentarer: