torsdag 5 februari 2009

i don't shine if you don't shine,

Jaha ja, då var man nitton år. Det känns faktiskt lite konstigt måste jag erkänna. Igår var jag ju som sagt i stan och jag hade ingen aning om vad det var som Lisa, Hanna och Linn hade hittat på. Men när vi väl var inne i stan så tog dem med mig och åt på Grekiska Tavernan. Det var hur mysigt som helst och jag ska vara så otroligt lycklig som har tre sådana vänner. Så otroligt bra människor!

Mitt födelsedagsfirande började i morse med att mor och far väckte mig, mamma hade dock försovit sig så det blev lite senare än väntat. Det resulterade i att jag nästan missade bussen. I övrigt har det varit en helt vanligt skoldag och ikväll är det träning.
Nu ska jag äta!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Karin =)

Anonym sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag :D Jag har försökt att sms:a men mobilen är dum, annars hade det legat ett sms i din inkorg ;)

Hoppas att dagen har varit BÄST precis som du!

Congrats Karin ;)

karin. sa...

tack!

haha, ja jag tror dig :)
åh, du är så himla bra!

Anonym sa...

Du är otroligt bra med Karre! =)