onsdag 11 februari 2009

visst känns det som att kärleken väntar,

Dagen idag har spenderats på liknande sätt som föregående, bortsett från tandläkarbesöket. Idag har det istället handlat om att behålla rösten så länge som möjligt. Den var nämligen borta när jag vaknade i morse men det jobbade sig uppåt under dagen. Just nu har den dock börjat ge med sig och det låter mest som väsanden när jag försöker yttra mig. Jag finner inte heller någon som helst sympati hos min föräldrar eftersom de helt och hållet skyller det här på mig, ja de har till och med varit fyndiga (?) nog att hitta på ett namn åt mitt hälsotillstånd,(jag tänker inte ens nämna det här). Jag har även tittat på en hel säsong av Vänner idag. (Jag antar att den sistnämnda sysselsättningen har bidragit till slitaget på mina stämband eftersom jag kort och gott har asgarvat framför denna serie). Men jag tror minsann inte att jag har förflyttat mig från soffan en enda gång förutom den när jag värmde mat i mikron. Vissa har det bra...

Jag tycker för övrigt att det är intressant hur man kan ägna ett helt inlägg åt vad man har gjort under en dag, när man inte ens har gjort något. Aningen självcentrerad kanske?

Inga kommentarer: