måndag 2 februari 2009

jag vill ha dig här på riktigt i natt,


Var på morgonträningen i morse, fick dock gå av eftersom min yrsel inte verkade trivas. Så nu sitter jag här i köket och har precis tryckt i mig massa frukt. Väntar på att kaffet ska bli klart så att jag kan börja plugga. Min motivation var på noll men jag var precis inne och kikade på mina betyg och såg att jag fick mvg i svenska så nu är jag lite mer peppad. Ganska mycket faktiskt, fan vad glad jag blev! Helgen var för övrigt trevlig. Det blev utgång i lördags med mycket bra människor. Kvällen resulterade visserligen i en härlig huvudvärk hela söndagen igenom men det var det värt. Vi firade även min syster igår, hon fyller 21 idag, grattis syster! På torsdag är det min tur att bli ett år äldre. Nej, nu måste jag plugga så att inte Harran blir sur.

Puss! (ganska osmickrande bild från min sida, men jag bjuder på det)




Inga kommentarer: