onsdag 4 februari 2009

stay with me honey, stay with me honey, stay with me,

Jag landade nyss i soffan och har påbörjat min andra kopp kaffe så nu är jag snart på banan igen. Smärtfri dag i skolan med två lektioner. Ikväll ska jag iväg på något, jag vet inte vad det är vilket retar mig lite. Jag har fått instruktioner om att jag ska infinna mig på busstorget klockan 19.30 och jag ska ha leggings på mig. Sen vet jag inte mer. Det är naturligtvis Hanna, Lisa och Linn som ligger bakom detta. Nåja, vi får väl se vad som händer... Jag antar att det finns en koppling till morgondagen. Det känns förresten lite vemodigt att bli nitton, det känns så himla mycket större än arton. När man är arton är man liksom på sitt "nybörjar-år". Jag är rätt nöjd med vad jag har uträttat som artonåring ändå. Jag har tagit mitt körkort, jag har varit på krogen i måttlig mängd, jag har utnyttjat mina rättigheter på en rimlig nivå helt enkelt. Nu ska jag studera och bli snäppet smartare!

Love Is My Drug - John ME

Inga kommentarer: